Showing entries 16 - 30 out of 329
Mittmann, G., Zehetner, V., Hoehl, S., Schrank, B., Barnard, A., & Woodcock, K. (2023). Using Augmented Reality Toward Improving Social Skills: Scoping Review. JMIR Serious Games, 11, Article e42117. https://doi.org/10.2196/42117

Giordano, V., Fuiko, R., Witting, A., Unterasinger, L., Steinbauer, P., Bajer, J., Farr, A., Hoehl, S., Deindl, P., Olischar, M., Berger, A., & Klebermass-Schrehof, K. (2023). The impact of pandemic restrictive visiting policies on infant wellbeing in a NICU. Pediatric Research, 94, 1098-1103. https://doi.org/10.1038/s41390-023-02562-w

Werneck, H. (2023). Vorwort zu „Väter in den Frühen Hilfen“. In Deutsches Jugendinstitut (Ed.), Väter in den Frühen Hilfen. Impulse für ein systemisches Elternverständnis (pp. 7-8). Beltz Juventa.

Werneck, H., Rollett, B., Schiefer, B., & Marsch, S. (2022). Qualität der Bindung an die Eltern und Persönlichkeit der Kinder – vom Jugendalter bis in die Emerging Adulthood. In C. Bermeitinger, & W. Greve (Eds.), 52. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Psychologie : = 52nd Congress of the German Psychological Society (pp. 448). Pabst Science Publishers.

Konrath, E., & Werneck, H. (2022). The effects of child care arrangements on the well-being of children and adolescents, with focus on the role of parental conflict level. In C. Bermeitinger, & W. Greve (Eds.), 52. Kongress der Deutschen Gesellschaft für Psychologie (pp. 263). Pabst Science Publishers.

Showing entries 16 - 30 out of 329