Höhl, S., & Pauen, S. (2012). Effects of Fearful Facial Expressions on Infants’ ERP Responses to Fear-Relevant Stimuli. The International Congress of Infant Studies 2012, Minneapolis, United States.

Wahl, S., Michel, C., Pauen, S., & Höhl, S. (2012). What guides infants’ attention? The role of social and non-social cues for object processing. The International Congress of Infant Studies 2012, Minneapolis, United States.

Sirsch, U., Gollubits, S., & Sramek, B. (2012). Das Erleben des Erwachsenwerdens in Abhängigkeit von der Ausbildung. Paper presented at 10. Tagung der Österreichischen Gesellschaft für Psychologie, Graz, Austria.

Wahl, S., Michel, C., Pauen, S., & Höhl, S. (2012). Social cues facilitate infants' object processing at 4 months of age. 54. Tagung experimentell arbeitender Psychologen 2012, Mannheim, Germany.

Werneck, H., Rollett, B., Pucher, M., Schmitt, H. G., & Nold, G. (2012). Die ersten 15 Lebensjahre: Stabilität und Wechsel väterlicher Einstellungen. In Das Väter-Handbuch. Theorie, Forschung, Praxis (pp. 325-342). Unknown publisher.

Sirsch, U., Gollubits, S., & Sramek, B. (2012). Do different educational pathways have an impact on the perception of becoming adult?. Paper presented at 13th Biennial Conference of the European Association for Research on Adolescence, Spetses, Greece.

Dreher, E., Sirsch, U., & Strobl, S. (2012). Germany. In Adolescent Psychology Around the World (pp. 273-290). Taylor & Francis Inc..

Dreher, E., Sirsch, U., Strobl, S., & Muck, S. (2012). Jugendalter – Lebensabschnitt und Entwicklungsphase. In G. Knapp, & K. Lauermann (Eds.), Jugend, Gesellschaft und Soziale Arbeit. : Lebenslagen und soziale Ungleichheiten von Jugendlichen in Österreich (pp. 118-159). Hermagoras/Mohorjeva.