Höhl, S., & Pauen, S. (2012). Effects of Fearful Facial Expressions on Infants’ ERP Responses to Fear-Relevant Stimuli. The International Congress of Infant Studies 2012, Minneapolis, USA / Vereinigte Staaten.

Wahl, S., Michel, C., Pauen, S., & Höhl, S. (2012). What guides infants’ attention? The role of social and non-social cues for object processing. The International Congress of Infant Studies 2012, Minneapolis, USA / Vereinigte Staaten.

Sirsch, U., Gollubits, S., & Sramek, B. (2012). Das Erleben des Erwachsenwerdens in Abhängigkeit von der Ausbildung. Beitrag in 10. Tagung der Österreichischen Gesellschaft für Psychologie (ÖGP) 2012, Graz, Österreich.

Wahl, S., Michel, C., Pauen, S., & Höhl, S. (2012). Social cues facilitate infants' object processing at 4 months of age. 54. Tagung experimentell arbeitender Psychologen 2012, Mannheim, Deutschland.

Werneck, H., Rollett, B., Pucher, M., Schmitt, H. G., & Nold, G. (2012). Die ersten 15 Lebensjahre: Stabilität und Wechsel väterlicher Einstellungen. in Das Väter-Handbuch. Theorie, Forschung, Praxis (S. 325-342). Unknown publisher.

Sirsch, U., Gollubits, S., & Sramek, B. (2012). Do different educational pathways have an impact on the perception of becoming adult?. Beitrag in EARA 2012 - 13th Biennial Conference of the European Association for Research on Adolescence, Spetses, Griechenland.

Dreher, E., Sirsch, U., & Strobl, S. (2012). Germany. in Adolescent Psychology Around the World (S. 273-290). Taylor & Francis Inc..

Dreher, E., Sirsch, U., Strobl, S., & Muck, S. (2012). Jugendalter – Lebensabschnitt und Entwicklungsphase. in G. Knapp, & K. Lauermann (Hrsg.), Jugend, Gesellschaft und Soziale Arbeit. : Lebenslagen und soziale Ungleichheiten von Jugendlichen in Österreich (S. 118-159). Hermagoras/Mohorjeva.